Buslijn 3: tussen Utrecht CS en Schouwburg

Dag prachtige man. Ja jij met je perfect gestylde look, hippe bril en helderblauwe zwoele ogen. Jij, aan wie alles klopte en die zo uit een modeblad gestapt kon zijn. Ik zag je wel kijken. Onze blikken kruisten elkaar en je was zo drop dead gorgeous dat ik er spontaan van ging glimlachen zoals alleen verlegen schoolmeisjes dat doen. Ik zag dat je teruglachte. Je had meteen door dat je me intimideerde en besloot die kaart uit te spelen. Ik greep gauw mijn telefoon, zodat ik niet hoefde terug te kijken. Maar jij, jij liet je niet van je stuk brengen. Ongegeneerd nam je me in je op. Zoekend of je nog zo’n spontane verlegen glimlach bij me zou kunnen ontfutselen. Zelfs toen ik opstond van mijn plaats om uit de bus te stappen, volgden jouw ogen elke beweging. In mijn nieuwe zomeroutfit zag ook ik er niet onverdienstelijk uit. Ik besloot je mijn rug toe te keren, of om eerlijk te zijn mijn volgens het mannelijk volk welgevormde billen. Ja ik had het met opzet zo getimed dat ik nog even bij de deur moest wachten tot de bus bij de halte was. Vanuit een ooghoek zag ik dat je jouw heerlijke zwoele ogen over mijn lichaam liet glijden. Van binnen glunderde ik. Toen ik uitstapte was ik er nog steeds niet over uit of ik je nog een laatste blik zou toewerpen. Ik durfde het niet. Je was gewoon te mooi. Maar wat zou het ook. Jij oh prachtige man keek ook naar mij. En die bevestiging is alles wat ik nodig heb vandaag.

Een Reactie op “Buslijn 3: tussen Utrecht CS en Schouwburg

  1. Erica Daamen

    Prachtig…het begin van een nieuwe roman! Een regenboog maar meteen om alle kleuren even te vangen?

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
