She goes blonde

kim kardashian blonde

Al sinds groep zeven verf ik mijn haar. Niet omdat het grijs is, al moet ik eerlijk bekennen dat ik af en toe al een verdwaalde haar bespeur, maar gewoon omdat het kan. Het begon ooit met twee blonde banen midden op mijn hoofd. Die werden later nog knal oranje en fel rood. Daarna kwamen de verfpakjes uit de winkel, met kleuren uiteenlopend van zigeuner zwart tot bordeaux rood. Dat zigeuner zwart op die blonde banen was niet echt een succes. Elke keer na het wassen hadden ze weer een andere kleur (blauw, paars, groen) tot het volledig grijs gebleekt was. Maar verder stonden de meeste kleuren wel aardig. De laatste jaren werd mijn haar voornamelijk espresso bruin gekleurd. Zo’n prachtig Indo kleurtje, net niet helemaal zwart. Alleen volledig blond, dat had ik nog nooit geprobeerd…

Tot vandaag! Het werd echt tijd om weer eens naar de kapper te gaan. Mijn haar was zo lang dat er weinig meer mee mogelijk was dan vlechten. Dat er een stuk vanaf moest, dat was een ding dat zeker was. Toch begon het ineens te kriebelen. Zal ik mijn haren eens blond verven? Wat Kim Kardashian kan, dat kan ik ook! En bevalt het niet dan zijn ze zo weer donker. Vriendlief R. vond het wel best. Hij zou me wel even bij te kapper afzetten en me trakteren op een nieuwe coupe.

Zo gezegd, zo gedaan, zette hij me aan het begin van de middag af bij de BrainWash. Met een Kim Kardashian foto in de aanslag bestormde ik de salon. Een beetje zenuwachtig was ik wel. Vriendin F. verfde haar haren ooit hoog blond en ondanks dat het haar oprecht goed stond, dacht ik iedere keer oh ja ze is blond nu. Al binnen tien minuten was ik aan de beurt en de ook geblondeerde kapster zag het plan gelukkig zitten. Ik ben eigenlijk donker zei ze en ik ga er iets moois van maken voor je. Dat is gelukt. Platina of Barbie blond ben ik niet, maar dat was ook niet de bedoeling. Het is een warme maar toch lichte tint en totaal iets anders dan wat ik had. Desondanks staat het helemaal niet zo vreemd en hoef ik er niet eens aan te wennen. De kapster zei zelfs dat het de volgende keer nog lichter kan. Ik heb er met liefde 3,5 uur voor stil gezeten. R. was daar alleen iets minder blij mee. Gelukkig kan het resultaat ook hem bekoren.

Blondes have more fun zeggen ze he… Ik kan niet wachten!

Bron foto vind je hier

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
