Vegan MoFo 2013

Logo Vegan MoFo 2013

In september doe ik mee aan The Vegan Month of Food: 2013. De hele maand zullen mijn blogs in het teken staan van veganisme. Via de blog De Groene Keuken trok dit project meteen mijn aandacht. Omdat ik regelmatig veganistisch eet, lijkt het mij een leuke uitdaging een maand lang mijn focus op dit onderwerp te leggen. Zeker omdat niet iedereen in mijn omgeving begrijpt of weet wat mij ertoe beweegt zo te eten en wat het nou precies inhoudt.

Om regelmatig te schrijven komende maand, heb ik een aantal vaste thema’s bedacht:

  • Meatless Monday (recept)
  • Furry Friend Friday (over Yhla)
  • Smoothie Saturday (recept)

Alles wat er verder nog komt boven borrelen in mijn gedachten is extra.

Uiteindelijk hoop ik al schrijvende nog meer te weten te komen over het onderwerp, de keuken verder te ontdekken en mijn lezers daarin mee te nemen. Hopelijk lezen jullie dus ook in september vrolijk mee.

Wil je ook andere bloggers volgen? Bekijk hier de hele lijst!

3 Reacties op “Vegan MoFo 2013

  1. erica daamen

    Ha lieffie, leuke blogs maak je maar ik kan nooit rechtstreeks reageren dus dan maar zo! Pompoensoep was weer heerlijk. Kus

  2. Heel leuk dat je meedoet! Ik loop een ‘beetje’ achter op het lezen van vegan mofo posts, maar ik kijk al uit naar meer posts van jou.

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
