Film van het jaar 2013

Screenshot Gerard Richter Painting

Ook dit jaar leverde alle medewerkers weer hun filmtop 10 van het jaar in bij FilmTotaal. Laat ik meteen zeggen dat een top 10 van beste films maken best een lastig klusje is. Zeker ook omdat je onmogelijk alles kunt kijken en ik stiekem toch nog steeds vaker series dan films kijk. Zo moet ik eerlijk bekennen dat ik o.a. Gravity, Captain Philips, The Hobbit: The Desolation of Smaug en Inside Llewyn Davis nog niet heb gezien. Bovendien vind ik als filmliefhebber veel films de moeite waard om te bekijken, of op zijn minst best vermakelijk en zijn er maar weinig waarbij ik echt enorm teleurgesteld ¬†of bijna gillend de zaal verlaat. Tot slot is zo’n lijstje natuurlijk compleet subjectief en zegt het daarom eigenlijk vrij weinig. Wat de een prachtig vindt, hoeft een ander totaal niet te boeien. Om een voorbeeld te noemen: R. vond Prisoners teleurstellend en bij mij haalde de film wel de top 10. Maar het lezen van dergelijke lijsten geeft wel een hoop kijkinspiratie en daar doen we het natuurlijk voor!

Bekijk hier o.a. mijn filmtop 10 van 2013

Foto is een screenshot uit de film Gerhard Richter Painting. Bron afbeelding

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
