De Reis van de Heldin Nederland

Enkele maanden geleden ontving ik op LinkedIn een bericht van Peter de Kuster. Of ik een bijdrage wilde leveren aan zijn reisgids De Reis van de Heldin.

“De Reis van de Heldin zijn reisgidsen van Nederlandse steden vol met verhalen van vrouwelijke creatieve professionals die met hun passie hun geld verdienen. De missie van de Reis van de Heldin is vrouwelijke creatieve professionals te inspireren, amuseren en verrijken.” – Peter de Kuster

Maar natuurlijk wilde ik dat! Tussen de verbouwing en mijn werk door kon ik op het nippertje nog ruimte in mijn drukke agenda vinden voor dit mooie project. Dan moest ik wel ook foto’s aanleveren van mij op de favoriete plekken in mijn stad. Laat ik die nu net niet hebben, want in mijn eigen stad hang ik eigenlijk nooit de toerist uit. Gelukkig was vriendin L. niet te beroerd om mij op een zonnige zaterdag te hulp te schieten en een mooie fotoreportage van mij in Utrecht te maken. Super blij ben ik met het eindresultaat. Heel knap van L. want ze is geen professionele fotograaf. Deze week ontving ik van Peter opnieuw een bericht. De reisgids voor Nederland is klaar en vanaf volgende week te bestellen via Boekenbestellen.nl. Maar wie daar niet op kan wachten, kan alvast de preview bekijken.

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
