Als ik vaar

img_2517

Als ik vaar

Als ik vaar, vaar ik zeven zeeën langs
Opdat ik alle routes heb gehad
Geen mens mij nog verwijten kan
Dat ik iemand ooit vergat

Want vergeten zal ik niemand
Stelt ’t iedereen echt tevree
Al ik zelf belangrijk vind
Kunnen Jan en Klaas niks mee

Dus vaar en vaar en vaar ik
Met nergens meer mijn huis
Omdat ik ’t ben vergeten
Enkel de zeven zeeën kennen thuis

(Geschreven voor de cursus Poëzie van Hogeschool Utrecht in april 2016)

Geef een reactie

Vul je emailadres in om te volgen wat ze schrijft en ontvang een melding bij elke nieuwe post.

Follow Smart & Teksty on WordPress.com

Ze schrijft over

Ze schreef

Disclaimer

Ze twittert

Topblogs Topblogs
